FANDOM

Master Trader
MasterTrader
Fallout
VoraussetzungStufe 9
Charisma 7
Feilschen 60%
Ränge1
Auswirkungen25% Rabatt, wenn du in einem Geschäft oder bei einem anderen Händler einkaufst.
Fallout 2
VoraussetzungStufe 9
Charisma 7
Feilschen 75%
Ränge1
Fallout 3
VoraussetzungStufe 14
Charisma 6
Feilschen 60
Ränge1
Base ID00031db8
Fallout Tactics
VoraussetzungStufe 12
Charisma 7
Feilschen 75%
No dog or deathclaw
Ränge1
Lionheart
VoraussetzungStufe 8
Charisma 7
Feilschen 60%
Salesman perk
Ränge1
+10 Punkte zu Sprache
 
Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FOTGametitle-LH
Du hast eine Seite des Feilschens gemeistert - du kaufst Waren weit unter Normalpreis ein. Mit diesem Bonus bekommst du 25% Rabatt, wenn du in einem Geschäft oder bei einem anderen Händler einkaufst.
Fallout 2 Ingame-Beschreibung

Master Trader ist ein Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout Tactics und Lionheart Extra.

EffekteBearbeiten

Fallout, Fallout 2, Fallout TacticsBearbeiten

You have mastered one aspect of bartering - the ability to buy goods far cheaper than a normal person. With this Perk, you get a 25% discount when purchasing items from a store or another trader.

InfosBearbeiten

  • The Fallout 2 manual incorrectly states that this perk makes your own items more valuable, and that the Barter requirement is 60%.

Fallout 3Bearbeiten

InfosBearbeiten

  • Allows for expanded dialogue options when discussing business arrangements outside of the barter system. Especially applicable when speaking with Uncle Roe of Canterbury Commons, see Merchant Empire for details.
  • Once you have attained this perk and the 60 Barter necessary for it, most vendors will already be selling you their items at the lowest cost (Base Value). Also, you should note that increasing your barter further will only increase the value of the items you sell.

LionheartBearbeiten

With this perk, you get a 25% discount when purchasing items from a store or trader, and you add 10 points to your Speech skill.

Auch bei FANDOM

Zufälliges Wiki